2014. október 24., péntek

Huszonegyedik - Kikapcsolódás

Sziasztok!
Visszatértem! Rendesen fáradt vagyok, de gondoltam kirakok egy részt és alszom tovább. A véleményeket, mint minidig most is szívesen fogadom. Legyen az negatív vagy pozitív. Szóval jó olvasást és kellemes hétvégét, szünetet. Hétfőn érkezem a résszel. xx Maya



Laposakat pislogva fordulok az oldalamra. A sötétítő függöny, amit este nem húztunk be most kedves mód röhögve figyeli, ahogy megvakulok a naptól. Persze Zayn nyugodtan szuszog mellettem karját rajtam pihentetve. Ügyelve, hogy ne zavarjam meg kimászok az ágyból és egy pulcsit felkapva megyek ki a nappaliba.
A premier estéjén már úton is voltunk ide a Maldív-szigetekre. Mi lányok nem igazán tudtuk mire is számítsunk ezért ért minket sokkolva a látvány. A srácok a fehér homokos parton egy luxus apartmant béreltek ki. A ház teljes luxus mégis letisztult a fele a vízbe lóg. A vízbe, ami tiszta és átlátszó. Eszméletlen gyönyörű. Azt nem tudom, hogy intézték el, hogy a szakaszon mi legyünk csak mi, de ők megtették.
Eleanort a teraszon találom az egyik fehér párnás székben ülve. Mosolyogva és a látványt csodálva foglalok én is helyet.
- Mesés ez a hely – szólalok meg pár perc múlva. – Képes lennék leélni itt az egész életem – sóhajtok a hajamba túrva.
- Elmondtad neki? – néz rám Eleanor, de én csak a vizet bámulom.
- Nem – rázom meg a fejem. – Majd elmondom, de először nekem is fel kell dolgoznom.
- Lin - nyúl át hozzám és fogja meg a kezem. – Zayn örülni fog neki – próbál bíztatni.
- És ha nem? Hisz itt van a karrierje és még csak most jöttünk össze. Mi van, ha ez mindet tönkre tesz? – kérdezem síri hangon.
- Lindsay Zayn szeret néha már felfoghatatlanul – kuncog fel. – Ahogy te is őt. Ez nem állhat közétek – szorítja meg a kezem. Hírtelen nyílik ki a toló ajtó. Jade és Harry kézen fogva lépnek ki rajta.
Néha még kicsit furcsa köreinkben látni az énekes lányt, de igazán megkedveltük őt. És Harryvel határozottan összeillenek.
- Jó reggelt. Hát ti? – mosolyog ránk Hazza míg leül és a lányt az ölébe húzza.
- Nem tudtam aludni – válaszoljuk egyszerre Elel mire felnevetünk.
- Jade hol vetted a felsőd? – húzom meg a textil ujját.
- Még Tokióban – válaszolja mosolyogva. – Ha gondolod, neked adom, az egyik nekem kettő van – ajánlja kedvesen.
- Ugyan – legyintek.
- De komolyan. Nekem nem áll jól annyira a szín, de szerintem neked igen – pattant fel hírtelen. Harry szerelmes pillantással néz utána mire Eleanorral összenézünk. A lányka egy fekete ’I love Sydney’ bögrével tér vissza és a másik kezében egy felsővel. Pont ugyan olyan, mint az övé csak zöld és a kezén a minta fekete.
- Jade tényleg nem kell ez mármint…
- Kérlek, fogadd el – mosolyog. – Nekem tényleg nem áll jól – csóválja a fejét elhúzva a száját.
- Hát akkor köszönöm – vigyorgok, és félig magamhoz ölelem ültemben.
Mire a többiek is felébrednek a lányokkal, na és persze Harryvel két kosár csapatnak elég reggelit hozunk össze. Csináltunk tojást, gofrit, de még palacsintát is.
- Zayn? – kérdezi Liam leülve Sophia mellé.
- Szerintem még alszik – kuncogok fel. Elindulok, a szobánk felé halkan nyitok be, de Zayn nem alszik. Az ágyon ül bokszerben a látványra nagyot nyelek. – Szia – állok meg előtte. Fejét lassan emeli fel szemei duzzadtak ajkán szomorú mosoly játszik arca könnyes. – Zaynie – susogom letérdelve elé.
- Hát itt vagy – borul a nyakamba zokogva. Rémülten ölelem magamhoz.
- Sss. Itt vagyok nincs baj – puszilgatom, a vállát miközben a haját simogatom. – Zayn. Mond el, mi történt? – kérem halkan kicsit eltolva magamtól.
- Csak egy rossz álom – rázza a fejét. – Csak egy álom – ismételgeti, miközben újra magához ölel.
Talán most kéne elmondanom. Ha Eleanornak igaza van örülni fog és megnyugszik. De mi van, ha nem? Ha csak még jobban kiakad és ez a csodás nyaralásunk rovására megy? Gyerünk, csak mond el. Csak bökd ki.
- Zayn – hunyom, le a szemem egy pillanatra majd mélye az övébe nézek. – Zayn én…
- Srácok – nyit be Niall mire oda kapom a fejem. – Remélem nem zavartam meg semmit – húzza el a kezét a szeme elől majd hunyorogva ránk mered. – Remek. Nem huncutkodtok. Haver gáz van? – néz Zaynre ijedten. Talán jobb is így. Nem ez a megfelelő alkalom.
- Semmi – rázza a fejét Zayn. – Menjetek enni, lefürdök és megyek én is – nyom csókot a hajamba.
- Biztos nincs vele baj? – kérdezi Niall a konyhában. Sóhajtva megrázom a fejem és leülök a két szabad hely egyikére. A villámmal a tányéromon lévő tojást piszkálom és a narancsleves poharam forgatom. Egy falatot emelek a számhoz, de azonnal elfog a hányinger. Ügyelve, hogy ne legyek feltűnő felállok és kisietek a konyhából. Ahogy kiérek, a látószögükből szaladni kezdek a folyosó végén lévő fürdőbe. Kiadva magamból mindent lehúzom a vécét és a kádnak dőlök. Nagyot sóhajtva állok, fel kiöblítem számat és megmosom az arcom meleg vízzel, hogy legyen egy kis színem.
- Biztos nem jössz te is? – fordulok hátra a hajó széléről Zaynre nézve.
- Nem – mosolyog rám. – Vigyázz magadra – kéri aggódva. Nevetve bólintok, majd befogom az orrom és az óceánba vetem magam.
Ahogy feljövök, a hajú farához úszom és felintegetek Zaynienek. Louis egy pecabottal a kezében jön le hozzánk és utána az egyik velünk lévő őr.

- Na, most kifogom a vacsit – dobja be a damilt a vízbe.
- Vagy engem – röhög fel Liam kiakasztva a gatyájából a horgot.
- Haver meghagyunk Sophiának mi meg eszünk mást – veti be magát a vízbe Harry.
- Hahah – forgatja a szemét Li gúnyosan.
Kikászálódunk az óceánból mikor az idő hűvösebbre vált. A fiúk egy-egy sörrel a fedélzetre vándorolnak, míg mi a koktélunkat készítjük a lányokkal. Elcsenem Sophia elől a poharam még mielőtt abba is alkoholt öntene.
Fent Zaynie mellé kucorodom a puha párnákra. Fejem a vállára hajtom, míg ő átkarol. Tenyerét a hasamra vezeti mire nagyot dobban a szívem és még közelebb húzódom hozzá.
- Na, mi az cica? – susogja a fülemhez közel és puszi nyom az érzékeny területre.  
- Szeretlek – mormogom felnézve rá.
- Én is szeretlek – nyom csókot ajkaimra gyengéden.
Egy motorcsónak áll meg mellettünk már épp aggódni kezdenék, mikor Andy idióta feje tűnik fel. Őt követi Lou és Tom kezében Luxal.
- Nem is mondtátok, hogy ők is jönnek – hallom meg Sophia hangját.
- Egyszer van, hosszú szünetünk ki kell élvezni – mosolyog rá Liam majd üdvözli legjobb barátját.  
Miután mindenkinek köszönünk, Lux átkérezkedik hozzám. Mosolyogva ültetem le kettőnk közé és figyelem, ahogy a kutyusán mutogatja nekem a részeit.
- Baba – néz, a hasamra majd megrángatja a plüss fülét.
- Az kutyus – simogatja meg a fejét Zayn.

- Nem – rázza meg a kobakját hevesen. – Baba – teszi apró tenyerét hasamra. A szívem olyan hevesen kezd el verni, hogy félő a többiek is meghallják. Mindenki felnevet a kislányon és én is próbálok csatlakozni, de nehezen megy. El jelző pillantást vet rám mire csak szem forgatva kortyolok az italomból.
Kiveszek a mélyhűtőből egy zacskó csirke falatkát majd a zacskót kivágva szóróm edénybe az ebédünket, hogy kiolvadjon. Mosolyogva figyelem Jade és Sophia bénázását a gurulós koktél paradicsomokkal. Egy nagy tál saláta vár a piros zöldségre, ami mellé húst sütünk és Eleanor szószt készít.
- Jól vagy? – lép mellém El aggódva.
- Rosszul vagyok, át veszed? – bökök a serpenyőben lévő falatokra. Amint bólint, elsietek mellette az erkély ajtóhoz.
- Oh, bocsi – kapja el a karom Lou megakadályozva, hogy egymásnak menjünk. – Minden rendben?
- Bocsi, persze – erőltetek mosolyt magamra.

Idegesen dobolok ujjaimmal a korláton, aminek csípőmet döntöm. Ha így folytatom Zayn hamarabb jön rá, mint, hogy elmondanám neki. Vagy esetleg más sejti meg a dolgot és az még rosszabb mintha magától döbbenne rá a dologra. Elhatározom, hogy a következő kórházi látogatás után elmondom neki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése