2014. október 17., péntek

Huszadik - Megkönnyebbülés

Párizs, Franciaország 

Luce Besson hazájában látható először új filmje a Lucy. A rendező rengeteg sztár meghívott. Köztük a One Direction, a 5 Second Of Summerst, Selena Gomezt, Ed Sheerant, Demi Lovatot, Simon Cowelt, Justin Biebert és David Beckhamet valamint a Little Mixet is. Ezek után ország szertelátható lesz majd a mozikban.
A telefonom csengése zavarja meg a riporter nőt a tévében. Ahogy megpillantom Sophia nevét kikapcsolom a tévét és az ajtóhoz sietek, ahonnan most kopogás érkezik.
- Édesem süket vagy? – lép be Eleanor szinte elsodorva.
- Bocsi – mosolygok rá bocsánat kérően. – Nem hallottam a tévétől – magyarázom.
- A lényeg, hogy itt vagyunk. De most siessünk, mert csak más fél óránk van elkészülni – tol mindkettőnket a szobába Sophia.
- Párizsban vagyunk és te tévézel? – morogja nekem El miközben a bezacskózott ruháját lerakja az ágyra.
- Megyek fürdeni – sietek be a fürdőbe kikerülve a választ. Igazság szerint két napja mióta itt vagyunk ki se mozdultam a szobánkból. Valahogy semmi kedvem nincs hozzá.
Őszintén erre a Premierre sincs sok kedvem menni, de Zayn miatt szeretnék. Persze ő mondta, hogy nem muszáj, de én ragaszkodok hozzá. Hisz mindegyik fiú barátnője ott lesz, sőt még Harry is hoz valakit. Egyénként is ez lenne az első hivatalos megmutatkozásunk együtt főleg úgy, hogy egy pár vagyunk.
- Lin telefon – szól be Sophia. Sietve csavarok magamra egy törölközőt és át veszem a lánytól a készüléket.
- Szia – köszönök vigyorogva.
- Hello, bébi – érkezik a rekedtes hang. – Hogy álltok?
- Sehogy – kuncogok fel – vagyis ahogy látom Elnek már készül a haja. Na és ti?
- Lou vért izzad – üvölt, a telefonba Louis majd hírtelen megszakad a vonal.
Furcsállva nézem a készüléket egy ideig majd ledobva az ágyra megyek Eleanorhoz. Megcsinálom a sminkjét majd Sophiának és végül magamnak is elkészítem. Mind hármunk haját kiengedve hagyjuk nem cicózunk vele sokat. Eleanor kék kissé kígyó bőrhatású ruhában pompázik míg Sophia pedig egy fekete színű öltözékbe bújt, aminek a mellkasánál egy csepp alakú kivágás van. A kiegészítőket se visszük túlzásba Sophia egy köves kis karláncot vesz magára, míg én egy szöges vastag karkötőt és egy keresztes kristály nyakéket.

- Tök hülyén nézek ki – húzom el a számat a tükör előtt állva.
- Te magad vagy hülye – szól rám komolyan Eleanor. Oké talán igaza van. A fekete pánt nélküli ruhám kiemeli, az alakom hiába van bő hatása egy kicsit. A csipke anyag passzol a cipőmhöz, amin ugyan ez az anyag díszeleg.
Louék szobájából ahol a fiúkat elkészítik, őrületes hangzavar szűrődik ki. Félve nyomom le a kilincset, ahogy az ajtó kinyílik, gyorsan hajolok félre a repülő fésű elől.
- Mi a franc folyik itt? – nézek körbe. Liam és Lou az asztalnak dőlve beszélgettek, de most felénk fordulnak. Harry a kanapén fekszik csípőjén Niallal míg Lux Hazza fejét csapkodja. Zayn és Louis teljesen ledermedve Lou keze a levegőben valószínű ő dobta a tárgyat míg Zayn a nyakába csimpaszkodik.
- De csinosak vagytok – siet felénk Li illetve Sophiához.
- Szia – karol át Zayn miután elé lépdelek. – Istenien nézek ki, de – susogja a fülembe – jobb szeretnélek nélküle látni.
- Nyugi nagyfiú – kuncogok fel – majd arra is sor kerül – ajkaim finoman nyomom az övére, de csak egy apró csókot váltunk.
- Linj! – érzek meg két apró tenyeret a lábamon.
- Szia – guggolok le Lux elé és hagyom, hogy az ölembe másszon. – Na, mi az picur? Jól meg verted Harryt, ügye? – ülök le vele a fotelba.
- Igen – tapsikol vigyorogva.
- Na, kislányom eszel végre valamit? – helyezkedik el előttünk Lou az üveg asztalon. Lux nem legesen rázza, a fejét majd eltolja a nő kezét mikro az felé nyújtja az ételt. – Megpróbálod? – néz rám.
- Én? – mutatok magamra döbbenten. – Hát legyen-, veszem át a csirkés szendvicset szemöldök ráncolva. Úgy helyezem a lánykát, hogy a hasamnak dőljön és apró falatot török le a kenyérből majd bekapom. – Hm, Lux ez nagyon finom. Ha nem kéred meg eszem én – már épp ennék, belőle még egy harapást mikor kinyitja a száját és rám néz.
- Én is – mosolyogva etetem meg a kicsi lányt.
- Legközelebb előbb kérlek meg – mosolyog rám hálásan Lou.
- Honnan van ez a szendvics? – kérdezem sóvárogva, figyelve az ételt.
- Innen – mutat Niall egy ételekkel teli asztalra miről ő épp falatozik Zaynnel együtt.
- Kicsim hozol nekem egyet? – pislogok nagy szemekkel Zayniere.
- Tessék – nyújtja felém. Hírtelen kap, az ölébe mire halkan felsikkantok Lux meg nevetve élvezi. Leül az én előbbi helyemre majd az ölébe ültet.
Luxnak és barátomnak is adok néhány falatkát, de így nekem alig marad valami. Lekonyult ajkakkal nézek Niallra aki felsóhajtva ad nekem egy másikat.
A kocsihoz menet Zayn mosolyogva megjegyzi, hogy milyen jól belaktam mire én csak a mellkasára csapok durcázva.
- Na, bébi – búgja a fülembe már a járműben. – Ha felszedsz néhány kilót engem az se zavar. Úgy is irtó szexi is kívánatos leszel – ajkaival gyengéd csókot nyom a nyakamra nagyot nyelve simulok még jobban karjaiba. Már távolról lehet hallani a rajongók és civilek zajongását. Ahogy a kocsi megállt hatalmas visítás és őrjöngés bontakozik ki. Paul kinyitja nekünk az ajtót. Először Niall szál ki majd Harry őt követi Louis, aki visszafordul Elhez. Ahogy a pár egymásba kapaszkodik szinte hallom a sóhajokat pont, mint Sophiánál és Liamnél. Zayn arrébb csúszik az ülésen, de mielőtt kiszállna, megszorítja a kezem ezzel is erőt adva. Idegesen bár ezt leplezve követem. Ujjainkat azonnal összefűzi, és úgy kezd el integetni a nevét skandáló tömegnek. Meglepődve észlelem, hogy sokkal kevesebb irigy és utálkozó pillantás csattan rajtam, mint amire számítottam. Sőt sok lány még a nevem is kiabálja, de valahonnan olyat is hallok, hogy csókot. Zayn rám kacsint, majd átfogja a derekam, ahogy a fényképészekhez érünk. Luce nem tiltotta ki a paparazzikat, riportereket a helyről, na, nem mintha nagyon sikerült volna neki, de ennek fejében saját fotósakt hívott, akik már bent lehetnek a kordonon belül.
Hiába vörös szőnyeg ez most nem olyan, mint a filmekben. A textilen nem csak mi vagyunk. Pózolás közben látom elsuhanni mellettünk Demi Lovatot majd David Beckham köszönt minket személyesen.
- Hova megy? – néz Harry után Eleanor.

- Nem tudom. Azt mondta mindjárt jön – von vállat Niall majd vigyorogva köszönti Katy-t. Ámulva figyelem az énekes nőt, aki barátilag üdvözli a fiúkat majd minket is.
- Én is ilyen hajat akarok – közlöm Zaynnel, de úgy tűnik, a többiek is meghallják, mert nevetve fordulnak felém.
- Nézzük csak, hogy állna – áll mellé Katy és a haját az enyémhez illeszti.
- Nem is rossz – bólogat elismerően Liam.  Lehet, tényleg átváltok valami lilás árnyalatra. Az énekes meg dicséri a ruhám mire jó kedvűen közlöm az övé is csodaszép, de a vigyor hamar az arcomra fagy.

A Little Mix lányai közelednek felén mellettük Harry Jade kezét fogva. Na, persze nem ez sokkol hanem Perrie látványa. Nem találkoztunk még mióta szakítottak Zaynnel, de biztos tudja, hogy együtt vagyunk. Katy elköszön, mikor meglát valakit Zayn át veszi mellettem a helyét és egy puszi kíséretében megfogja a kezem.
- Sziasztok – köszönnek a lányok vidáman.
- Ti együtt? – néz Louis Hazzára és Jadere.
- Igen – bólint komolyan a fiú. Kezdek egyre feszengeni és a rengeteg fotós sem segít.
- Gratulálok – lép elénk Perrie mosolyogva. Akkora kő esik le a szívemről őszinte gesztusát látva, hogy szerintem még Kubában is hallották a koppanást.

- Köszönjük – bólint Zayn kedvesen ujjaim erősebben szorítva. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése