2014. november 17., hétfő

Búcsú... vagy mégse?

Sziasztok!

Hát elérkezett ez a pont is a blog életében. Felkerült az Epilógus avagy a blog záró fejezete. Mint tudjátok nem rég volt egy szavazás arról miképp vélekedtek egy második évadról... Én ezt úgy terveztem, hogy ilyenkorra már lesz belőle bőven rész és lassan közzé is tehetem őket. Na, ez nem jött össze. Ugyan is sehogy se állok... 
Volt egy alap sztori a fejemben, de az elvetettem pedig még a második részt is elkezdetem... aztán jött egy másik, de most az se tetszik. A második lett volna a gyerekekről szóló. Na, és most? Fogalmam sincs! A gyerekek mindenképpen benne lesznek, de hogy az övéké lesz a főszál vagy sem, még nem tudom. 

Most, hogy ezen túl vagyunk had mondjam el mennyire hálás vagyok nektek. És főleg azoknak akik írtak nekem néhány sort és jelen voltak a mindennapokban. Nem ez az első blogom, de ez az első amit befejeztem. Erre mérhetetlenül büszke vagyok, de nélkületek nem is sikerült volna. Szóval nagyon köszönöm. Ha lesz második évad vagy esetleg másik történetem remélem lesz néhány ismerős név a kommentelők vagy a feliratkozók között.   

Akkor most néhány adat a blogról: 

Fejezetek száma: 29 + Prológus + Epilógus 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése