2015. január 12., hétfő

Lehetséges új blog(ok)...


Sziasztok!
Szóval ezen bejegyzés lényege már a címből is kiderül... 
Mostanában több történet is megfogalmazódott a fejemben. 
Valamelyik annyira magával ragadott, hogy doksi is van neki nyitva már. 

  1. Ezek közül egyet már biztosan szeretnék majd nyilvánosságra hozni. De az nem 1D sztori lesz. Többen is jelezték, hogy az öt srác mentes blogot is olvasnának tőlem így remélem lesznek majd ismerős arcok :) 
  2. A másik egy 1D-s történet lenne.... bár vannak ötleteim a cselekmény sorra eddig ezekből semmi sem biztos. 
  3. Ami viszont ezer százalék. Ide hamarosan érkezik majd egy Novella. Amit kárpótlásul szánok mivel abból a második évadból semmi sem lett. (Még mindig nem zárkózom el tőle, hogy bele kezdjek.) Szóval valószínűleg Zayn szemszögéből lenne és megtudhatnátok miért lett a blog vége az ami.... és talán a gyerekek is helyet kapnának benne. 
  4. A másik ami megfordult a fejemben, hogy a követező ficemben Lin és Zayn kapcsolata is helyet kap persze csak említés útján. Mármint értitek?! A történetben lenne barátnője Zaynnek méghozzá Lin...
  5. Ja, igen. Hogy ki lesz a lehetséges történetem főszereplője? Erősen hajlok Louis bébi felé, de közben ott van Niall. Ír Manóm szerény kis személye is megmozgatja a fantáziám. (Na, nem félre érteni, csak egy kicsit :$ :D)
  6. Aztán lehet két lányom lesz (mármint főszereplő) és így mindkét fiú főszerepbe kerül. Fogalmam sincs. 


Szóval ami várható...


  • Egy 1D mentes blog. 
  • Egy novella, ide. 
  • Valamint egy újabb fic a fiúkkal. 
Hamarosan újra jelentkezem. Nagyon megköszönném ha kapnék néhány kommentet az itt felsoroltakkal kapcsolatban. Kíváncsi vagyok a véleményetekre és mi egyéb. xx Maya

2 megjegyzés:

  1. Drága Maya!
    Nagyon jól írsz, ne hagyd abba! Én is szívesen olvasnék tőled nem 1D-s blogokat is.
    A novellára szerintem szüksége van a blognak, mivel így nekem kicsit befejezetlen.
    A Niall és Lou- s blogról annyi, hogy gyorsan. Én kicsit Niall őrült vagyok (persze a többi fiút is imádom), és szinte az összes jó róla szóló blogot kiolvastam. Lou-val más van. Róla még csak egy fic-t olvastam, de szívesen kivéezném a róla szólókat is.
    Szóval az összesre azt mondom
    HAJRÁ!
    Ölel: Lala
    P.s.: bocsi, hogy kicsit rendezetlen az írásom. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lala!
      Nagyon édes vagy, hogy írtál nekem köszönöm :)
      Hát azzal a nem 1D-sal most egy kicsit megrekedtem szóval minden bizonnyal a másik lesz előbb publikálva.
      Louis lett a befutó :3 de esetleg egy Niallös blog is olvasható lesz tőlem - semmi sincs kizárva :)
      A novella érkezni fog. Igyekszem vele, de egyenlőre még össze kell szednem mit is írjak bele.
      Még egyszer köszönöm, hogy írtál xx Maya

      Törlés